Информация и Често задавани въпроси

Последни промени 18 фев. 2016

Информация за поръчки

Как да поръчам?

За да може да поръчате съответен продукт от онлайн магазина ни , трябва първо да се регистрирате чрез модула за Регистрация след което изберете съответен продукт.

Как  се извършва доставката на поръчан продукт?

Доставката се извършва чрез Куриер на указаното от вас място (Адрес на доставка) ,въведено при регистрацията ви в Онлайн магазина ни.Приема се в удобно за Вас време срещу подпис.При получаване на пратката Вие заплащате стойността на поръчаните от Вас продукти + стойността на куриерската услуга.

Колко време отнема доставката?

Сроковете за доставка варират в зависимост от населеното място на заявителя. Ако Вашето населено място се посещава всеки работен ден от куриерска фирма и Вашата заявка е направена коректно до 16:30ч., пратката ще бъде при Вас на следващия работен ден. Ако куриерските фирми посещават Вашето населено място в определени дни от седмицата, пратката ще бъде при Вас в първия възможен ден от графика на съответната куриерска фирма.

Как мога за заплатя поръчаните продукти?

Начините да заплатите избраните от Вас продукти са следните:

  • Чрез наложен платеж, при доставка;
  • По банков път с дебитна или кредитна карта.

Често задавани въпроси

Колко метода на доставка има?

Куриерските фирми, които използваме най-често са „Еконт експрес” и „Speedy”. Ако желаете да изпратим Вашата поръчка с конкретна куриерска фирма, моля отбележете я в полето „Бележки” докато оформяте Вашата поръчка или се свържете с нас на оказаните телефони за контакти. За проверка на стойността на куриерската услуга за вашата пратка може да използвате калкулаторите публикувани в сайтовете на посочените по-горе куриерски фирми.

При получаване на пратката Вие заплащате стойността на поръчаните от Вас продукти + стойността на куриерската услуга.

Как мога да проследя поръчка?

За да проследите поръчка е нужно да попълните формата от тази страница.

Въвежда се номера на поръчката в полето „Номер на поръчка“, както и оказаният email за фактуриране/регистрация в полето „Имейл адрес за фактуриране“ и натискате бутона „Проследяване“. Ще получите имейл за потвърждение, както и информация.

ИЛИ

За повече информация се свържете с нашият търговси екип:

office@technopol.biz
+359 42 600362
+359 886 600362

Мога ли да върна закупена стока?

Технопол Ви дава възможност да върнете закупен продукт в срок от 14 ( четиринадесет) дни след датата на получаването му.

Съгласно Закона за защита на потребителите, потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.

– На връщане не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

– Разходите за връщането на продукта са за сметка на клиента.

– Ако състоянието, в което ни връщате продукта не отговаря на посочените условия, регламентирани от законодателя, си запазваме правото да ви го върнем обратно, като разходите за доставка ще са за ваша сметка, а сумата, с която сте го закупили, става невъзстановима.

– Сумата за възстановяване за закупената стока се превежда на посочена от Вас банкова сметка, след приемане на пратката от наша страна и след като се уверим в нейната цялост и оригинален търговски вид.

Моля, преди да изпратите обратно стоката, да ни уведомите за желанието си и причината за връщане. Съобщението може да бъде изпратено на мейл адрес:

office@technopol.biz

тел. +359 42 600362

моб.+359 886 600362

Как да поръчам?

Технопол Ви дава възможност да върнете закупен продукт в срок от 14 ( четиринадесет) дни след датата на получаването му.

Съгласно Закона за защита на потребителите, потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.

– На връщане не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

– Разходите за връщането на продукта са за сметка на клиента.

– Ако състоянието, в което ни връщате продукта не отговаря на посочените условия, регламентирани от законодателя, си запазваме правото да ви го върнем обратно, като разходите за доставка ще са за ваша сметка, а сумата, с която сте го закупили, става невъзстановима.

– Сумата за възстановяване за закупената стока се превежда на посочена от Вас банкова сметка, след приемане на пратката от наша страна и след като се уверим в нейната цялост и оригинален търговски вид.

Моля, преди да изпратите обратно стоката, да ни уведомите за желанието си и причината за връщане. Съобщението може да бъде изпратено на мейл адрес:

office@technopol.biz

тел. +359 42 600362

моб.+359 886 600362

Call Now Button